Friday, April 03, 2009

yang kurik itu kundi....................


Assalamualaikum, salam perjuangan diucapakn pada semua, perjuangan mencari sebuah pengertian hidup yang sebenar, mencari setitik keinsafan dalam telaga kesenangan.
bersyukur diucapkan pada semua kerana masih dapat menghirup udara segar pagi jumaat ini. Untuk pengetauan anda semua, minggu lepas saya kena demam yang teruk ( sampai 39.8 degree), dats y saya kurang menulis, alhamdulilah hari ini dah sihat, syukur sangat2.

Jutaan terima kasih diucapkan pada semua pelajar UMT kerana telah memberikan sokongan penuh dalm menjayakan program Earth HOur 2009, hanya tuhan yang mampu membalas semua jasa baik anda. Tahniah diucapkan pada semua kepimpinan Entech 2009, ur r da bezz man...!!
Banyak program2 entech yang dilaksanakan pada tahun ini telah mencapai kejayaan, antaranya ialah Bumi Hijau,UMt ban white coffin, Earth hour 2009 dan gotong royong di Kg, telaga batin.
Teruskan kecemerlangan Kelab Entech.

Kepada kelab pengakap, jika anda ingin dan berhasrat maju dan seiring dengan kelab-kelab ternama di umt, satu sahaja pesan abang, rebut segala peluang yang ada. Jadikan isu2 semasa yang umum (jangan politik sudah) sebagai wadah pergerakan kelab. Seiringkan program yang anda wujudkan dengan isu2 semasa. Pengakap merupakan pertubuhan dunia yang terbesar dan dikenali ramai, so jangan sempitkan kotak minda kita, cuba lakukan perubahan pada kelab. Mungkin abang x sumbangkan apa2 pada kelab pengakap pada sem ini, kerana sibuk dengan study dan assignment, n mugkin juga pada sem depan abang akan bangkit kembali, membawa perubahan pada scout umt, insyaallah.

Last but not least, Selamat Menempuh peperiksaan diucapakn kepada semua dak2 scout UMT especially member2 tahun 2, dak2 entech n dak2 UMT sendiri. Semoga anda berjaya dengan cemerlangnya, Ingat, kejayaan didunia hanya sementara, akhirat yang selamanya.

renung renungkan, selamat beramal.........




0 comments:

Post a Comment

 

Odyssey Rover's Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet Blogger Templates © 2008